torsdag, november 11

Torsdag.

Idag har vi varit på BVC med lilleman.
Mitt minne ju kaos... åkte till Nättraby istället, satt där och väntade på att få komma in med Albin då ringer BVC tanten och undra vad jag håller hus!?
Vaa? svarar jag i luren.. jag är i väntrummet i Nättraby.
Då säger hon att jag ska vara på Hasslö.
Åhh.. då fick vi åka tillbaka hem igen och gå ner till distriktet. Eftersom hon som är där på distrikten är bara där på onsdagarna så tolkade jag det som att vi skulle vara i Nättraby men nee inte denna gången och inte den första gången jag ta fel på ställe när vi ska nån stans.
Dras till Nättraby av nåt slag!

Nu mera väger han 9190g och 70 cm lång.
Vikten börjar jämna ut sig ut sig nu så förhoppningsvis så går han inte upp lika mycke längre, han är ju inte lätt om man ska hålla honom så här få man ta i :)
Han kunde allt han skulle kunna förutom rulla runt men det kommer väl så småningom.

Idag har Jeanette varit här och kollat på film.
Har även om vanligt vräkt i oss en massa godis :)
Emils kompis från Hoby och hans mamma kom en runda och sa hej.

Bebis sover nu iaf, blixtertrött, han har knappt sovit når idag så få hålla tummarna att han sover hela natten men man ska väl inte ta ut glädjen redan nu :)

Bli bädden snart känner jag, somnar snart här i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!