måndag, november 29

Måttligt trött.

Idag även om jag gick och la mig vid tio igår ikväll.
Upp igen vid två och ge lilleman mat sen somna igen snabbt som ögot, även Albin gjorde det.
Sov iaf till halv 6 imorse men nu har jag fått sova i två timmar till då Albin slockande han med :)

Albin verkar inte hungrig längre nu när han vakanr på nätterna utan det är mer som om han bara vill ha lite ner, bli buren en stund sen somna om.
Han bli inte lika stissig längre när man sätter flaskan i micron utan han bry sig inte.

Har käket frukost nu och läst mina regelbundna bloggar så nu ska jag ta en litet ryck här hemma med lite städning.
Tvätt och plock för det mesta bli det, en hemma dag.

Emil är på utbildningen med jobbet idag så han kommer hem sen men imorgon bli det IKEA för våran del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!