tisdag, juni 8

Vad gör man?

Har varit så restlös idag men ändå sååå trött.
Vad är det med mig?

Laga iaf lite mat innan efter jag hade vilat en stund, behövdes.
Emil kom och la sig hos mig och pillade mig i håret :)
Somnade som en stock då.
Till maten kollade på vi på en film till, Albin sov så skönt i sin gunga.

Emil gick bort till en kompis precis och jag kollar på tv.
Finns inget bra på tv idag juh :(

Idag har nog Albin spytt varje gång efter varje måltid.
Han spyr ju upp sina minifom! =/
Inte bra gubben.

Imorgon bli det stan för första gången på skit länge, plus att man ska ha Albin med sig.
Få se om jag löser detta.
Ska möta upp Emma, så det bli en sväng :)

Klockan elva imogon med bli det BVC.
Undra hur mycke han har gått upp denna gången? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!