lördag, juni 5

Usch :(

Vilken natt asså.
Albin somnade sen efter all gnäll till slut.
Vaknade vid halv 4 inatt av att han börjde skika eller att han började vakna.
Tog han och la mig i soffan och matatade han.
Satt nog uppe vtill 5 eller nåt sen väckte jag Emil så han fick ta över lite.
En timme orkade han sen fick jag ta över igen, bli så trött på att han inte har nåt tålamod och kan hjälpa till.
Tog han igen och la mig i soffan och kollade på en film som va på tv.
Gav han nappen istället för mat och skulle se om han somnade.
Nästan me en gång somnade han på mitt bröst, så han va nog bara lite tuttig. :)
Fick sova ända till halv åtta sen vaknade Emil igen så han fick ta över, och nu har jag sovit tills elva.
Fatta om det va skönt eller?
Dessa dagrna har verkligne varit en pina.
Ibland funderar jag på Albin har fått lite kolik =(
Funderar på att köpa minform på Apoterket.
Nån som har testat?

Idag är det helt underbart väder.
Ska göra mig iordning nu och ut och gå med vagnen med Natalie.
Käka en glass i solan :)

3 kommentarer:

  1. ja ger Nova både miniform och semperdroppar. :) funkar bra.

    SvaraRadera
  2. Du kanske inte såg när jag skrev d sist, men jag kombinerar både miniform och semperdropparna, båda finns på apoteket, man får ge ge ca 1- 2 veckor, för på wilma funkar d jättebra nu... så testa det!

    SvaraRadera
  3. Linda: Få ta och köpa det och se om det hjällper :)

    Fia: Nej jag missade nog det :P
    Vad bra .. då ska jag köpa det, bättre än ingenting :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!