lördag, juni 26

Inte mycke städ.

Precis.. =/
Har en bebis som vägrar somna själv.
Somnar direkt hos mig på bröstet och väl när man lägger han ner så börjar gnällandet.
Nu sover han (tró jag) i sin gunga.
Mamma Johanna har lite att göra här hemma.

Min mjölk tog slut innan.
Det kom inte en droppe ens ur dom, testade både pumpen och handen.
Max två doppar på en halv timme.
Albin åt som en galning innan men han blev inte mätt.
Ringde mamma med gråten, blev så fötvivlad och rädd.
Vill ju gärna amma.
Tog en flaska mjölk jag hade i frysen och tinade upp den, gav Albin 50 ml på flaska till en början och han somnade om igen men vakande lika fort jag flyttade på han.
Pumpade ut igen och fick inte ut alls mycke men det kom iaf så det börjar väl komma tillbaka igen.
Få väl pumpa mellan hans måltider så det kommer tillbaka igen.
Hon på BVC tyckte att jag inte skulle oro mig iaf så hoppas det inte är nåt.
Kan ju bero på stress och annat med har jag hört.

Emil kommer hem om en timme.
Ska snart börja med maten, kött och pommes bli det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!