onsdag, juni 2

Inte mer än vanligt.

Natten har varit relativ okej.
Gick och la mig rätt så sent, inte vad jag hade tänkte mig men har kommit på att det tar ett tag att natta Albin.
Va uppe vid 05 sen och matade han, älsklingen gick upp då med, han skulle till jobbet.

Idag är man tröttare än någonsin.
Ska lägga mig och sova för varje tillfälle jag får idag.
Har många timmars sömn att igen.

Äter frukost nu, sen bli det att gör iordning mig och Albin för BVC kl 11.
Ska prata med henne om amningen med tänkte jag.

Satt och googlade igår om amningsnappen jag använder.
Den ska tydligen inte vara bra att använda för länge för mjölkens skull, den kan hindra produktionen. =/
Så nu få jag kämpa på dagarna med att ta bort den, än har det visserligne inte hänt nåt som jag har märkt men palla med den varje gång man ska mata han...den är ju bara i vägen!!!
Den va SUPER när mna hade son ondast i brösten den första veckan man ammande.

Nee.. ska skynda mig i frukosten nu så lilleman kan öta lite innan vi ska iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!