lördag, juni 12

Hos mamma.

Här är jag! =)

Idag ringde mamma och väckte mig rund halv tio.
Hade planerat igår att jag skulle åka dit idag och att jag skulle ringa henne runt åtta imorse.
Självklart skulle Albin vakna vid halv sju så gav han mat och bytte bajsblöja sen somnade jag om igen till halv tio.
Hade fått sms och hon hade ringt.
Ringde upp henne och så hon och emma kom och hämtade mig på förmiddagen.
Gjorde migo och Albin redo när hon hade ringt.

Åkte ut dit, trodde ju att det skulle bli sol idag men jävlar vad det ha blåst idag =/
Trodde Albin skulle blåsa bort på väg till bilen. :D
Gick en sväng med vagen iaf i blåsten, va skänt att röra på sig lite.
Bakade en kaka hos mamma och fikade... bara tog det lugnt.
Albin ville ju gosa med mormor och moster med självklart :)

Mamma körde precis hem mig så jag är hemma nu.
Albin ligger och sover hos pappa.

Bli bara slapp denna lördag kväll som är kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!