onsdag, juni 30

Helt underbart.

Jag bara älskar mitt liv just nu.
Har helt underbara vänner, pojkvän och framför allt en helt underbar son som jag har längtat ihjäl mig efter som äntligen har kommit till världen.
Mamma älskar dej så!
♥♥♥

Emil och jag drog till bolaget igår på eftermiddagen.
Natalie jag och jag hade besstämt att vi skulle grilla och dricka vin.
Kanon kväll igår verkligen :)
Självklart va lilla Albin med på vår lilla fest.

Till slut så ville han nog inte vara med längre så han började bli lite smått gnällig runt små timmarna så Emil fick komma hem och ta han lite.
Natalie tog den sena bussen in till stan så det blev inte sent.
Skönt att bara grilla och ta ett glas vin, umgås med sina vänner.
Kände att jag behövde det igår.

Albin va så duktig igår... tog flaskan utan problem.
*söte*
Har fått pumpa ut all min mjölk nu, både igår och imorse.
Vill inte att riskera nåt här inte.. även om bara tog ett par glas.

Kollade på en skräckfilm igår med innan vi gick och la oss.
Helt sjuk.
En japansk.. en skolklass blev satta på en ö med 40 elever sen skule dom döda varnadra på ett eller anant sätt, alla fick ett vapen/redskap var.
Sen så kalrt skulle det bara vara en kvar och den vann.

Idag är det fint väder igen.
Få se vad som hittas på idag, träna ska jag göra iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!