fredag, juni 18

Egentid.

Idah fick jag som sagt lite egentid för mig själv.
Åkte in till stan utan Albin med Natalie, han fick vara hemma med sin pappa. :)
Handlade en skit snygg jacka till Albin, vår/höst jack, (på rea).
Han kan ha den i höst eller nu på senare sommar kvällar.

Här hemma hade det väl gått så där.
Albin hade skikit rätt så mycke, han sakande väl sin mamma. :)
Gav han mat det fötsta jag gjorde när jga kom hem.
Skulle ju pumpat ut innan jag åkte i morse men ALL mjölk i mina tuttar va SLUT!
Eller så har jag en jävligt dålig pump, kör ju med apotekets handpump, inte att rekommendera.
Mätt och belåten blev han iaf när mamma kom hem. :P

Nu är älsklingen och köper Mcdonalds till oss.
Efter det bli den en sväng med vagnen i det fina vädret.
Klarnade upp nu :)

3 kommentarer:

  1. Jag har AVENTs handpump men jag kan inte heller pumpa, alla säger att det är en viss teknik att göra det och det är mkt psykiskt påfresande. Så enda gången jag pumpar är när jag ammar, Amma ena bröstet, pumpar andra, lite krabbigt, men det går :) Måste ju lära min pia att ta flaska, och det går INTE bra :(

    SvaraRadera
  2. Jaha är det en viss teknik där med? =/
    Alla dom där elektriska är ju svin dyra!
    Har precis köpt en flaska men inte testat den än.. hoppas han tar den. Hoppas det går bättre, bara kämpa på, det underlättar ju lite :)

    SvaraRadera
  3. Jag hade med handpump från apoteket och för mig funkade den jätte bra. Kunde pumpa över 100 ml från varje bröst, fast jag hade väldigt mkt mjölk med, haha. Sen är det nog olika från person till person.

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!