tisdag, juni 1

Det är bara för mycke...

Nu har jag kommit på varför Albin spyr och skiker så efter han har ätit.
HAN ÄTER ALLDELES FÖR MYCKE!
Pratade med mamma om det innan idag med och hon sa lika dant.
Hna spyr upp det han inte ska ha, det överflödiga.
Varför han skiker är att han få magknip av all mat, även om jag rapar han.
Nu kan jag sitta och amma han i mer än en halv timme på varje bröst och det för mycke.
Gav han mat innan och ammade bara 10 min på varje bröst och ingen spya eller nåt skrik, han somnar direkt :)
Ska försöka hålla på det och se om jag kan börja göra lite rutiner när han ska äta.

Imorgon kommer Linn och Annika hit en sväng :)
Har inte träffat dom sen BB, iaf inte Linn.

Älsklingen jobbar imorgon så han har redan gått och lagt sig, han ska upp 05.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!