måndag, april 26

Stan idag :)

Med syrran.. helt underbart :)

Hon slutade vid halv ett så drog in då.. hade lite ärende på stan först som jag uträtte.
Kollade hårfärg och lite annat.
Syrran ska ju göra bartenderutbildning utomlands nu så hon åker nästa vecka.. kollade på linne och annat hon skulle ha med sig så blev en del shoppande för henne :)
Själv fick jag nöja mig hårfärg.. hittade inget snyggt ändå.

Tog Subway på vägen hem till henna och käkade.. sååå gott!
Sen färgade vi om mitt hår, pallade inte ha dessa ljusa eller ja vet inte vad det är, slingor typ i håret och denna utväxten ska man bara inte tala om. haha.
Så nu är jag helt brunt istället.. kanske något svart men det går väl ut nån gång :)

Kom precis hem nu, har så ont i ryggen efter stan.
Fundera på en dusch nu :)  

Älsklingen kommer hem elva ikväll...!
*Längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!