onsdag, april 7

Mobilbloggning.

Är helt slut efter denna dagen nu.

Va inne på mitt möte med Af halv tio imorse. Min handläggare sa att ja inte behövde gå på fler möte nu eftersom jag ändå ska föda snart och alla möten där inne handlade om sommarjobb nu och det rör ju inte mig, är ändå mammaledig i sommar:)
Hur skönt som helst! Skulle bara dit så dom kan skriva på mina pengar fram till BF. 
*Nice*

Som sagt, sen kom älsklingen in till stan så vi gick och kollade på present till hans lille bror men hittade inget typ, lite surt men hinner kanske fundera ut nåt till lördag:)
Tog bussen till mamma vid tolv för emil skulle till Bräkne-hoby och fixa med sommardäcken och jag ville inte följa med så passade på att åka hem till mamam en sväng.
Så vi ha varit ute i solen hela dan och myst, varit ute och gått en lång runda.
Nu precis ha vi grillat, det va hur gott som helst...:)
Va ju ett tag sen man gjorde det nu!

Ligger utslagen på soffan nu hos mamma och här lär jag ligga. Åker nog hem imorgon.
Min rygg är helt förstörd känns det som. Ha så grymt ont! Få hoppas på att den bli bättre imorgon annars få ja be mamma om lite massage:) hihi.

Återgå till tv nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!