lördag, april 17

Konstig i kroppen

Känner mig helt konstig i hela kroppen nu mera :(
Ibland är det som om all rädsla inflr förslossningen bara kommer en vind mot mig och stannar där, som om man går i uppför backe med motvänd och skrapar i knäna när man trillar.
Nu är det inte många veckor kvar och jag är faktiskit LIVRÄDD!

Försäker prata med med folk om det men hur lätt är det när ingen förlossning ör sig lik en annna?
Alla har olika smärtgränser o.s.v.
Bli kräkfärdig av hela själva tanken.

Ligger i soffa nu och kolla på en film och försäker koppla bort allt men lyckas inte.
Få nog bli bädden snart!

3 kommentarer:

  1. Bara ta det lugnt gumman. du kommer fixa d galant... :)

    SvaraRadera
  2. Få tänka lite positivt, så ska la gå bra :)

    SvaraRadera
  3. Ja asså ja är inte smärt tålig alls och jag överlevde ;)
    Ja lå¨g ju ändå i 24 h med intesiva värkar 5 min mellanrum ;)
    Visst gör det ont... det ska man ju inte sticka under stolen med... men man fixar det :)
    Nu vet jag inte hur själva utdrivnings skedet känns men ja gissar på att man skiter i det för då e det ju nästan över ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!