tisdag, april 27

Film och chill.

Nu har jag och älsklingen stor handlat.
Va inom Karlskona Möbler med och skulle kolla på lampor till vardagsrummet och sovrummet men hittade inga snygga, kanske åker en sväng imorgon och kolla lite mer ställen. :)

Började ta ut allt ur sovrummet med när vi kom hem, så nu är det bara sängarna som står där inne.
Dom kommer imorgon 07.15 och börja härja där inne så det bli att gå upp tidigt imorgon.

Kollade på Avatar nu precis med lite middag.
SJUKT BRA FILM måste jag säga.
Annars tycker jag inte om såna filmer som animerade men denna va ett undantag, skulle nog kunna se den igen så bra va den. :P
Rekommenderas!

Snutt ska snart gå och lägga sig, han har ett morgon pass.

Jag ska bara ligga här och i soffan och vila upp mig från idag.
Hade nog lite värkar på Maxi när vi va och handlade.. men nu känns det lite bättre iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!