tisdag, april 6

Fick bli...

.... en dusch ändå :)
Sket i alla program på tv.. man bli ju nästan lite beroende av det när man bara går hemma.
Visserligen är tv min new best friend men lite få jag nog allt klarar mig utan den.

Imorgon ska jag och älsklingen in till stan en sväng och kolla på present till hans lillebror som fyller 13 på fredag :)
Se om vi hittar nåt till en tonåring.
Men först ska jag på ett möte vid halv tio imrgon bitti.
Hoppas på lite fint väder imorgon med! :) 

Ringde mamma innan med.. frågade om vi skulle grilla nån dag nu i veckan och det tyckte hon va jättebra ide.. har längtar såååå efter dessa grill kvällar och nu om det bli fint väder med så är det perfek!

Hick och hick säger det i magen nu!
Den har hållt på denna hicka länga nu eller ja dom bli oftare och oftare.
*gullet*
Så skönt att veta att det är liv i dig där inne och att mår bra!
Verkligen en skön känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!