måndag, mars 29

Trött.

Usch, ja!
Idag har jag nog varit trött hela dan, PLUS att jag har sovit inna med i nästan 3 timmar.

Ligger och kolla på reprisen av Män som hatar kvinnor, serien... missade den i lördags.

Älslingen kommer nog hem snart med, eller ja en timme kvar. :)

Längar tills imorgon, för då kommer mamma med våra saker från Ikea. Då bli det att skruva ihop och dona. Kanske skulle planera hur vi ska ska spjälsängen, om vi ska flytta våran eller om jag ska ska ha den brevid på min sida. Har ju en stor tv som är ivägen men den åker inte ut. hhaha. Så vi få nog planera om lite.
Bebisen vill jag helst ha sovrummet även om vi bestämde från första början att vi skulle göra om emils "datarum" till bebbens sen när den kommer men kan ju vänta lite med det tills man märker att den kommer sova på nätterna. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!