onsdag, mars 3

Trött.

Idag är man trött.
Har somnat hela tiden i soffan idag, har inte kunant hålla ögonen öppna.

Ligger och kolla på Halv åtta hos mig sen bli Greys kl 9. :)

Imorgon ska jag ska till BM kl 8.
Först bli det glukosbelastning sen bli det cellprov halv nio, kl nio bli det mäta mage och allt så där.
Skönt egentligen att ha allt samma gång. Så det bli att gå upp tidigt imorgon, synd bara att jag inte få äta nåt efter kl 24, så det bli ingen frukost för mig imorgon.. jag som måste äta på morgonen annars mår jag illa. 
Men få väl se hur det går. Ska se om läkaren som gör cellprovet kan göra ett UL på mig, om hon kan se vilket kön det är! *hoppas hoppas*  
Sen bli det nog hem till mamma en sväng därefter. Alltid lika mysigt att åka till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!