söndag, mars 21

Tråkiga söndagar.

Usch.. vad jag hatar söndagar!
Finns typ inget att göra på den dagen, antingen ligger folk bakis och inte kan hitta på nåt.. vill man åka nån stans så är allt stängd. Så det bli väl att mysa är hemma idag.
Visserligen jobber Emil idag.. han börjar fyra så lite tid har vi innan han sticker.

Kunde verkligne inte somna igår.. va hur länge sen som helst jag va uppe till 4. Det mest inponerande va ju att ja klarade det. Brukar vara super trött på kvällarna nu för tiden och bara vill gå och lägga mig men det tillhör väl graviditen. :)

Har pecis ätit en skål med lätt yougurt och en massa frukt i.. känner mig såå nyttig, få nog bli min frukost.
Har fått för mig att jag har gått upp mer nu så tänkte jag skulle börja med mitt nya liv dom sista veckrna som är kvar till BF.
Det svåra är ju att folk hela tiden köper en massa godis och läsk och så smakar man nån bit sen går det inte att sluta.. så tänker man att (jag iaf) detta är den sista godis påsen jag äter sen ska jag sluta.. men gör man det? Nee..! Måste ta ett tag i det där godis ätandet lite.. få se hur det går. :)

2 kommentarer:

  1. Jag är likadan, haha :) Nästan varje vecka bestämmer jag och min sambo att inte äta mer skäpmat o godis, men lik förebannat gör vi det, haha! Lyckats hålla mig undan från MAX nu ett tag iaf :P

    SvaraRadera
  2. Haha.. så typiskt :)
    Man vill ju vara ifrån det så mycke som möjligt men det går INTE! ;)

    Lyllo dej! :)
    Max som är så gott.. men man få väl försöka iaf, ge det en chans. :P haha

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!