torsdag, mars 11

Torsdag.

Älsklingen väckte mig imorse när han kom hem från jobbet :)
Gick upp och käkade frukost.
Märker att jag bli mer och mer hungrig på morgonen nu, bli nästsan så att man vill gå upp och äta och sen gå och lägga sig igen :P

Snutt och jag har försökt att få tag i en masonitskiva nu hela morgonen, hittade en till slut.
Ska ha den bakom "tv-bänken" så man slipper se alla sladdar. Visserligen är det ingen tv-bänk men har fått moblerat om sen vi flyttade så tänkte tapetsera skivan sen och ställa den bakom där så det bli skit snyggt.
Men sen fick den ju inte plats i hans bil så få se hur vi ska få hem den.
Jag som va så pysslig idag och ville hålla på med nåt =/

Har precis städat och lite så nu. Plockat undan på alla disk och tagit ett tag på toan.
Snutt håller på att moblera om i han "dator rum" så det ska bli mer plats. :)
Vad jag ska göra nu vetti fan!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!