söndag, mars 21

Sparkeli spark.

Otäckt det är när bebben sparkar på min höftben.
Kan inte ligga på sidan längre för då känner jag nåt hård som är i vägen, som om jag hade tvkontrollen under mig. Försöker massera lite så bebben kan lägga sig till rätta men det vill den inte, envis liten rackare. :)

Det märks nu med att bebben är större och sparkar ännu hårdare än innan.
Igår kväll fick Emil en rikigt hård kick i handen, hjälper inte längre med en lugnade hand.
Förut så kunde ju han lägga han lägga handen på magen när jag sa att den sparkade men så fort han la ner den så slutade h*n, men det gör den inte längre.
Nu är den i farten hela tiden och visst tycker man att det är mysigt, det väl alla.

Bättre att den håller på än att den är inte rör sig alls, då vet man ju att det är liv i den lille :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!