tisdag, mars 9

Slapp.

Älsklingen och jag åkte till Ronneby innan och hälsade på hans farmor och farfar.
Satt där och fikade en lång stund innan vi rog hem. Har ju inte träffat dom sen i julas.
Självklart ville dom ju se hur mycka magen hade växt med men dom tyckte jag va sååå liten och tunn. :)
Eftersom älsklingen vakande vid två idag så blev det rätt så sent vi stack... dom hade tydligen ätit lutfisk till middag och jag sim ÄLSKAR lutfisk. Åhh...!!! men vi bestämde att vi skulle åka dit och käka det nån annan dag... *tur*

Handlade på Maxi i ronneby innan vi åkte hem, bara det nödvändigaste.
Gjorde goda pannkakokor när vi kom hem och kollade på en film. :)

Älsklingebn stack precis till Pontus och jag ligger och kolla på Eva och Adam, den när dom är stora.

Fick en kommentar innnan om att det va en tjej som inte kunde se vissa delar i bloggen.
Ni få jättegärna säga till om det skulle vara så med tanke på att jag har en rad i headern som här långt upp med alla kategorier och lite.
Vore skit snällt! =)

5 kommentarer:

  1. Såg att du svarat på min kommentar, men kunde dock inte se alltihop vad det stod. Haha* Kanske blir bättre om jag sätter mig vid en annan dator eller ngt :) /Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Haha ;) Hur mycke av det hela i bloggen kan du se?
    Hhih.. ja testa och se om det gär annars kanske det är så på fler datorer. testa och se :)

    SvaraRadera
  3. Jag ser typ hälften av de du skriver, sen kommer din info, sen får jag hoppa ner till nästa rad för att börja läsa och då är man så förvirrad att de inte går att läsa vidare, haha :) Ah jag får göra de :)

    SvaraRadera
  4. Hahah.. :)
    Förstår vad du menar, ska se om det går att göra nåt åt det :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!