måndag, mars 29

Hos Jeanette.

Älsklingen och jag stack dit efter vi hade ätit. Han va inte rikigt färdig med deras datorer. 
Tog en kopp kaffe med henne så länge och kollade på tv under tiden dom höll med datorn. Blev rätt så trött till slut så bad emil köra hem mig. Fick både ont i revbenet, magen och denna jävla halsbränna!   

Bebeisen har varit vid liv HELA dan idag.. helt underbart :)

La mig i soffan nu men det känns som om jag kommer att somna vilken sekund som helst.

Imorgon ska vi åka och handla, måste även in till stan och göra lite ärende på Af.
Så det är väl vad morgondagen bjuder på... tro inte jag orkar göra nåt annat. Börjar känna mig tung i kroppen och har inte alls lust längre att hitta på saker och ting.
När vi va på förlossningen i fredags sa Emil till mig att jag hade blevit runt i ansiktet.. SHIT! Hoppas bara detta är tillfälligt, men det klädde mig sa han så lite glad blev jag allt! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!