lördag, mars 13

En hel kväll hemma själv.

Ja, ibland känns det som om det alltid är så.
Emil är iväg eller nåt och sitter i min soffa och glo på tv som vanligt.
Känns lite som om det är det ända man gör om kvällarna, visserligen känner jag för att vara hemma och iblanad själv men vissa dagar vill bara bort från lägenheten och träffa kompisar.

Natalie kom på besök efter jobbet, hon hade med sig godis och wienerbröd till oss, så det klämde vi i oss, plus att jag hade köpte chips och dipp innan på dagen så det blev det också... men lika nöjd är jag för det :)

Hmm.. undra när min babe ska komma hem ikväll/inatt?
Tro det bli så att lilla Johanna få gå och lägga sig själv.

Börjar bli trött nu så det få bli att borsta gaddarna och tvätta av sig sen bli det sängen.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!