torsdag, mars 25

Barnmorskan.

Vilket härligt vårväder det är ute :)
Helt underbart!

Är hemma från stan nu.
Barnmorskan är avklarad. Allt såg jättebra bra ut.
Mätte magen och hörde dom små hjärtljuden igen. Helt underbaert att få höra det lilla hjärtat slå.
Fick även svar på mitt cellprov jag tog sist jag va där, det visade inget, så skönt :)
Den lille i magen va så pigg och kry sa hon. 

Hade dock inte min BM jag brukar för hon va iväg så det fick bli en annan denna gång.
Men hon va minst lika bra... hon kände och klämde på magen. Hihi.

Sf-mått: 28
Vikt: 75,1 (inskrivning 63)
Hjärtslagen på bebben: 147-151

Nu inväntas bara att Emil ska komma hem så vi kan laga lite mat.. är super hungrig nu.

4 kommentarer:

  1. Vem har du? Går du på Trossö MVC? Tror nog ni får en flicka :) Hoppas inte din blödning ställer till med ngt nu!

    SvaraRadera
  2. Jupp på Trossö. :) Jag har Marianne tro jag hon heter. Vem har du?
    Hahah.. jag hoppas på en flicka iaf :)
    Ja vi få hoppas att allt är bra och att den inte kommer tillbaka.

    SvaraRadera
  3. Jag har Susanne, helt gudomlig :) Skönt att du inte var öppen ngt och att d inte verkade vara ngn fara iaf, lite tidigt att få bebis nu ju :(

    SvaraRadera
  4. Jo jag har hört att hon ska vara det, funderarade först på att byta men nu känns det som om det inte är nån mening när det inte är så långt kvar.
    Ja det va skönt, va livrädd där ett tag.

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!