söndag, mars 7

Alla åkt hem...

Skönt det så man få lite frid och fröjd ghär hemma.
Mina hormoner börjar ta över mitt humör just nu... inte alls kul att umgås med folk längre.
Känner mig bara obekväm och allmänt irriterad även om jag inte verkar vara det. Skulle vilja bara glad men icke.

Emils mormor och mamma (Jeanette)  va här och fikade en stund. Sen va vi så hungriga så jag och Jeanette gick ner till Doppet och käkade en pizza :)
Kom precis hem nu, ska lägga mig i soffan och vila, se om mina revben bli bättre. Har AS ont på ena sidan så jag vet knappt vad jag ska ta vägen längre.
Börjar bli tungt att andas nu med! =/

Om två timmar kommer älsklingne hem.. :) Yeeh!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!