fredag, mars 19

214 days!

Idag har jag har varit gravid i 214 dagar.
Känns som en evighet som aldrig tat slut.

Denna tiden under min graviditet har jag mått så där till och från hela tiden.
Men det jobbigast fram tills nu är nog:

  • Foglossningen jag hade. Den började nån stans i vecka 20 och sen höll den på konstant. Kunde inte gå nån stans utan att känna av den. (tur så är den över nu)

  • Min viktuppgång har jag faktiskt inte haft så ont av. Det ända som växer är brösten och magen, resten har varit narmalt (tills nu iaf). Fram tills nu har vågen stått på 10 kg och jag är ÖVERLYCKLIG! :)

  • Nu efter V 30 har jag haft vädligt ont i både rygg och revben. Så vissa dagar har man knappt fått nån luft, nästan lite smått panik för man inte kan andas det bara hygger till. Har suttit här hemma med armarna i luften. hhaha.  
Men självklart så klagar jag inte på några symtom egenligen. Min tid som gravid hittils har vart en underbar resa, plus att jag har lärt mig så mycke.
Just nu längtar  man bara tills man få hålla h*n i famnen och gosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!