måndag, januari 18

Varför?

Idag har jag somnat i soffan hela tiden.
Känner mig helt utmattad. Inte roligt alls... få se om jag kan somna inatt.

Har fått i mig lite mat nu iaf... inte mycke men lite.
Har ingen mat lust... whats wrong?

Idag har inte bebben rört på sig nåt... men den verkar har sina perioder. Igår höll den verkarligne på hela dan så den är väl trött efter allt bökande och buffande där inne.
♥ Längtar så tills jag få hölla den i min famn♥

Funderar på att gå nertill konsum och köpa lösgodis tills ikväll... nån film är det väl alltid man kan kolla på tills älsklingen kommer hem från jobbet. Tur att han är ledig imorgon, kanske vi kan hitta på nåt för en gång skull. Börjar bli less på att sitta i min soffa och bara glo, måste komma UT.

En dusch nu så man kan smörja in sig.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!