måndag, januari 11

Kallt.

Hade strömavbrott i morse/natt så det är lite kallt här hemma. =/
Kunde inte sova här älsklingen stack till jobbet sen för vakande av att det va nåt alarm ute som gick. Nåt bil alarm eller nåt... konstigt.

Fick iaf tag på dom på psykeratin, dom skulle skicka en tid till mig men vet inte när.. bli så irriterad så det lutar väl mot att jag få skiva in mig på Af igen, en månad eller så... hiih. Måste ju ha mina pengar nu inom kort här.
Dom på sjukgymnasterna va det upptaget i en hel timme... helt sjukt men dom har öppet nu igen vid tolv så få ringa då igen och se om dom svarar.

Såg att dom hade stödbälten på babyproffsen men så klart glömde jag kolla efter det när vi va där och älsklingen är nog inte sugen på att åka dit nu.. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!