måndag, januari 25

Hemma.

Från stan nu, eller ja kom hem för hemme sen. Va tvungen att fixa mat till mig för jag super hungrig när vi kom hem.

Skrev på det sista hyreskontraktet med, för det andra gällde ju bara i 3 mån så vi förnyande det bara.. skönt så nu slipper vi det.
Skrev in mig på Af iagen nu så jag skulle kunna få mina pengar nu igen. Har inte fått tag på min läkare så han kan sjukskiva mig igen, blev ju utom denna månad... inte bra alls! =/
Så nu få jag dom iaf  slutet av månaden.

Va och handla med en massa mat... :) så nu klarar vi nog ett par veckor iaf.
Svängde in på djuräffaren och köpte en STOR klätterställning till katterna... tyckte dom för tjänade det... en sen julklapp! :P

Älsklingen kom hem så han ska äta lite sen bli det bara mys framför tv för min del, vet inte om Emils kusin skulle komma hit och göra nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!