lördag, januari 23

Hemma från stan :)

Tro jag aldrig har haft så roligt på stan någonsin som jag hade idag. :D
Vi skarattade nog ta mig f*n hela tiden.
Jeanette kommer ju med så roliga kommentarer med hela tiden om folk på stan så man dör ju.
Ibland fattar jag inte hur vissa klär sig eller tänker på när dom är ute.
Visserligen har ju alla sin egna stil men ibland går det liiiite till överfrift. :)

Satt och fikade på Wayne, dom har ju VÄRLDENS godaste kaffe latte där, tog en sån och kladdkaka med grädde.. det va knappt så vi orkade äta upp den.. den va mäktig vill jag lova MEN  god!

Kollade efter ett par mamma mjukisbyxor med resår högst upp men hittade typ inga fina... få gå en runda till och kolla.

Hemma nu iaf och skit trött.. somnar snart känns det som.
Hungrig som ett as är jag med men vet ej vad jag ska äta... alltid ett problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!