fredag, januari 22

God morgon.

Emil väckte mig vid åtta idag.. han ska till Ronneby och besikta bilen nu vid nio.
Frågade om jag ville hänga med men icke... palla lixom!

Nu på morgon har jag knappt sovit en blund... katterna håller på i sängen och busar hela tiden, bebben sparkar på min kisseblåsa så jag fått springa på toa typ styp i kvarten... även om det inte kommer nåt så känns det ändå som om att man ska kissa på sig. Fick ligga och massera magen lite så den la sig till rätta eller vad man säger, så den slutade. Funkade lite iaf... :)

Ligger i soffan och kolla på Vakna med the voice, somnar snart så jag lägga mig till rätta och sova en stund nu inann älsklingen kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!