måndag, januari 18

God morgon.

Yttligare en måndag idag, snart är denna vecka med gjord.
 Hemskt vad tiden går snabbt, visserligen bra men ändå inte.

Snöat har det gjort med ser jag... usch. Vill inte ha mer snö nu, det räcker.... den som snart va borta men det skulle ju vara typiskt att den skulle komma tillbaka då. Liiite surt.

Uppe, har det varit det nu sen åtta. Försökt att ringa BM men dom konstigt att det skulle vara upptaget i TVÅ TIMMAR! Fatta det inte..... jag måste verkligen få tag i dom idag. Måste prata med dom om tabeletterna jag har knaprat i mig men kanske egentligen inte får. :(
Tänke jag skulle ringa gyn med men dom hade ju bara sån telesvarare som skulle avboka tiden. Jag vill ju prata med nån men det är ju ljögn i helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!