onsdag, januari 13

God morgon.

Vakna sent som vanligt. Hur har ni sovit inatt?
Själv har man varit uppe typ 5 gånger inatt och sprungit på toa med jämna mellan rum. Väl när mna har börjar somna in, eller sovit i en timme så bli det upp igen.
Måste bebben ligga sååå långt ner och sparka. Det är precis som om den är vaken på nätterna nu för tiden och sover på dagarna.

Idag bli det bara lugn gatan här hemma.
 Orkar inte röra på mig eller kan inte röra på mig rättade sagt. Har satt på mig stödbältet nu igen så få se hur det är med ryggen när dagen är slut.

Började med mina tabletter idag med mot mina cellförändringar.. hoppas dom ser bra ut sen och att dom ser bra ut efter förlossningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!