söndag, januari 24

Efter filmen..

Bli det sängen för mig, den ropar så glatt där inne på mig. :)
Höll på att somna i Nyhetsriklamen på Johan Falk så fick sätta mig upp en stund så jag orkade se mer.
Tokigt det kan bli ibland!

Tog fram min godis påse innan och tuggade på seg jävel då förvann ju min tråd ja har bakom tänderna efter min tandställning för många år sen... eller ja, limmet försvann men tråden sitter fortfarande kvar.. irriterande.
Så det bli att ringa tandläkaren imorgon och se om dom kan sätta dit den och HUR mycke det lär kosta.
Vågar inte ens höra summan....!

Imorgon bli det in till stan och handla med älsklingen, en massa god mat. :)
Ska se om vi kan svänga förbi babyproffsen och kolla yttligare en gång på barnvagnar... hittade ju en men den fanns inte kvar när jag va är inne och köpte stödbältet. Tänkte om dom kan beställa hem den vi har tittat på eller nåt... vill verkligen ha den vagnen. :D

God natt på er sen...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!