torsdag, januari 14

:(

Denna dagen har både varit lång och tråkig.
Sovit länge och mått konstigt i hela kroppen... Har knappt orkat äta nåt.. tog en kopp te innan och ett äpple men det va inte gott det heller. :( Måste ju äta men kan inte.

Fick sån panik känsla innan av att jag skulle gå in i min vanliga vardag igen, depression och ångerst.
Vill inte, inte nu med bebben med allt! Igår ville jag bara ligga och gråta hela kvällen, och plus idag då.
Saknar min älsklingen nu så han kan komma hem. :( ♥♥

Vill inte vara med om flera såna här dagar, jag ska ju vara hur lycklig som helst och bara vänta ett den lilla ska komma.
Får nog ett par sömntabletter ikväll så jag få ut rikigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!