lördag, januari 23

Besök :)

Försökte sova en stund när jag kom hem från stan med det va ju helt omöjligt.
Låg bara i soffan och kollade på plastikoperationer.

Älsklingen skulle iväg och spela en stund med en kompis, så han stack dit.
Lagade mat till mejja när han hade stuckit... va grymt hungrig, tro det va där för jag inte kunde somna innan.
Jeanette ringde mig runt sju och undrade om vi skulle kolla på en film eller nåt, hon va rätt så rastlös precis som jag så hon kom med godis och läsk. Kollade på en Wallander film och Spiderman 3. :)

Emil har kommit styp i kvarten och hämtat grejor, mick och dosor så dom skulle kunna spela.
Kompisen han är hos har en dotter så hon ville sjunga i Rock band.

Ligger här helt slut med och mätt, magen bara jäser på mig. Jag som lovade mig själv att jag  inte skulle äta en massa på kvällarna =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!