torsdag, november 26

Vilken dag.

Uscha mig… idag har jag nog sovit hela dan. Gick upp sent och somnade om nu igen efter frukosten. Vissa dagar känner jag mig helt hur pigg som helt och vissa andra. Kroppen säger lixom nej till allt jag ska göra och det börjar bli påfrestande.

Idag händer nog inte mycke här hemma, ska försöka ta det lite lugnt. Jul städandet få jag ta i helgen.

I helgen bli det utgång med min flickor :) Ska fira Jessica så vi bli bara en massa tjejer. Så det bli väl ut och dansa lite och så, synd bara att man inte kan dricka nåt men det går ändå. Alla skulle visst köra ändå på kvällen så de passade på att inte dricka för jag inte kunde. :) Sååå snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!