onsdag, november 25

Varit iväg hela dan.

Nu är jag trött i både rygg och bena. Vaknade av ren panik i morse vid halv tolv, hallå.. halv tolv? Vi som skulle iväg och handla och allt.

Först blev det stan och kolla lite saker, försäkra våran förlovningsringar och kolla julgardiner. Eftersom jag är så smart så trodde jag att jag hade tappat min ring igår i stan när jag va inne en sväng, så skulle ju vara så typiskt att det just skulle hända dagen innan vi försäkrade dom men hittade den sen i min tröja, fråga mig inte vad den gjorde där? hihi.

Åkte iväg till Rusta och handlade lite stakar och annat till julen/advent nu. Sen till Maxi och handla mat. Hade redan ont i ryggen då så fick ta det rätt så lugnt där =/  Tog en korv med bröd utanför så man fick vila en stund och fick upp energin. Det behövdes verkligen :)

Hemtex blev det med en runda både i stan och på amiralen. Dom kanske hade mer där men icke så fick åka hem utan gardiner. Vet precis hur dom ska se ut men det finns inga som fall mig i smaken.

Efter allt handlade så åkte vi hem och lämnade av allt och sen åkte till Hoby och hämtade en sak till Emil som ska ha till elgitarren, nån förstärkare eller vad det va, ronneby nästa efter det och kolla på sängbord och massa annat. Emils kusin har flyttat och han hade massa från Ikea som han skulle sälja så vi passade på att åka dit och kolla. Blev ett par säng bord i ek. Så slapp vi köpa det nu iaf. Så få vi ta sängramen en annan dag när man åker till Ikea.

21949_PE106928_S3

Nu ligger jag i soffan helt utslagen och precis har ätit. Emil ska ladda ner lite film som vi ska kolla på nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!