måndag, november 30

Soffdag.

Idag har det verkligen varit en sån. Känner att mina hormoner har kommit igång nu under min gravidiet. Läste att det ska sluta runt vecka 12 men jag tro inte rikigt på det. För ena dagen tänker jag "vad har jag gätt mig in på?" och ena dagen är jag överlycklig att bli mamma oh verkligen längtar tills den dagen då bebben kommer. Gråter för ingenting och allt är helt kaos här hemma för mig. Vill bara ruska om mig själv och tänka i andra banor men inte helt enkelt. :(

Har bara legat på soffan idag och degat. Vill göra en massa men ha ingen lust p.g.a mitt humör. Så det bli nog tvkväll resten av dagen nu.

Mamma försökte ringa innan på hem telefonnen men den funkade inte, så ringde upp hemma från mobilen, då gick det inte att ringa henne hem. Mysko! Bestämde iaf att jag skulle komma till henne på Onsdag och baka lite peppakakor och annat gott. :) Mys med mamma är aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!