torsdag, november 12

Hemma hos mamma.

Sitter hemma hos mamma nu och myser. Åkte med Emil in till stan när han började och jobba vid 1. Pallade inte att sitta själv hemma hela dan när vi verken har internet eller nåt några film kanaler. Tv är lixom min BÄSTA vän nu när man inte kan gå ut och fest längre. :)

Har tagit mig ett varmn bad nu i mamis badkar och myst... så nu känner jag mig ren och fräch. :) Bra att komma hem till henne ibland :)

En rolig sak som mamma sa till mig innan va att dom hade tydligen kastat ut Kissie från Blogg.se här om dan eller va det va. För hennes dåliga beteende. BRA GJORT!!!

Nee nu ska vi ta oss en macka och snart kolla på halv åtta oss mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!