tisdag, oktober 13

Vilken vecka?

Jag bli galen här hemma när jag inte vet vilken vecka jag är i än. Sitter här och räknar men få knappt fram nåt.  Jag vill ju så gärna veta det. Även om jag va hos BM första gången nu så kunde hon inte veta det för jag inte visste vilken när jag hade min sista mens. Så klart man är nyfiken på det. Det är väl det första man vill ha reda på. Men jag kan nästan räkna ut när det är och om jag få bestämma så kan jag tänka mig en 8-9 veckor men det är inte lätt. Har man oregelbunden mens så är det skit svårt. Det börjar ju synas på magen att där är en liten bula. Nu vet jag inte vad dom gör andra mötet hos BM men jag hoppas innerligt att dom kan se det då. Det är nästan 3 veckor kvar jag ska dit. Så jag längtar nu så jag håller på att spricka.

Nu ska jag hoppa i den dusch och koka mig en massa gott te och lägga mig i soffan och kolla på nåt roligt på tv, om det finns nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!