fredag, oktober 9

Vaken.

Igår då som ni kanske redan vet var jag och Emil hos barnmorskan. Vill lite info och så. Och nu känns det helt underbart när man har varit där. Bara det steget för mig är stort. Än så länge är väl inte magen så stor så det syns men det börjar bli en liten bula. Som jag sa till Emil igår att just nu längtar bara tills man få en sån där söt mage, där det syns, att folk ser att man är gravid. 

Va Bräkne-hoby med igår och berättade den stora nyheten till Emils farmor och farfar och dom blev super glada. Stannade och åt frukost där och pratade lite. Åkte hem sen och bara slappade här hemma. En kompis till Emil kom igår kväll och kollade på film, så då passade jag få gå bort till Jeanette och tog en fika och kollade på en film. Super mysigt hade vi :) ♥

Emil ligger fortfarande och sover. Han ä trött. *söt* Och jag ligger och kolla på Våra bästa år. Ett måste på morgon. Ska ta lite frukost nu innan jag börjar må för illa! =/  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!