lördag, oktober 24

Ute kväll.

Igår fick jag och Jeanette att vi skulle ut och äta eller hitta på nåt denna regna lördag. Skulle gått på stan och lite men vädret hindrade oss. Tyvärr. Åkte in och åt på Olearys vid fem och stannade där en stund. Emil stack till Hoby efter det och jag och Jeanette drog hem hit och kollade på tv filmer och gottade oss med godis och chips. :) Emil har fortfarande inte kommit hem, han lovade komma vid tolv- *saknar* Jeanette och dom stack nu iaf och jag kollar på Little miss sunshine men den är slut om 10 min.

Är propp mätt och dö trött idag, höll på att somna till filmen men den va en skräckfilm så man höll ju på att skita ner sig varje gång det hände nåt så det gick ju inte sova kanske? :P Tur det, för annars hade jag missat filmen.. hihi.

Imån ska jag sova länge, försöka iaf. Har vaknat så tidigt dessa dagarna så drygt! Emil börjar jobba vid 4 imån med så tänkte åka med han in till stan och åka hem till mamma en sväng. Så det är väl det som står på schemat imorgon. :)

God matt på er, tro jag hinner somna innan Emil kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!