tisdag, oktober 13

Trött och grinig.

Idag är jag inte på humör. Känner mig fortfarande febrig och ont i hela kroppen. Ka det aldrig gå över eller ska detta hålla på hela graviditeten?

Idag har det mest blivit slappa dag. Jeanette kom innan en runda så vi gick in och firade grannen, hon fyllde 15 här om dan så dom bjöd på fika. Sen åkte jag med henne hem en sväng, vill inte sitta själv hemma när Emil jobbar. Blev så hungriga framåt halv nio så vi beställde en hamburgare med pommes. :) Det va skit gott! Även om jag inte va så jättehungrig va ja ändå sugen på nåt.                            Nu är jag hemma iaf och väntar på min babe, han slutar nog jobbet nu så han borde vara hemma snart. Han är ledig i morgon så då ska vi umgås. Kanske åka in till stan en runda eller nåt, pratade om att vi skulle lämna in min mobil och lite :)

Nu slänga sig i soffan, har redan gjort det men sätta mig lite bekvämt  eller lägga sig ner men då kanske man somnar. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!