torsdag, oktober 29

Torsdag.

Nu är hon uppe, eller ja gick upp för en timme sen men har legat i soffan en stund och försökt få bort lite illamånade. Nu märker jag att jag mår mer illa om ja äter en massa. Är jag ensam om det eller? Mådde skit bra i morse men sen tog jag en frukt, så sa det bara pang så ville jag bara kräkas typ. :( Annars har jag sovit gott inatt.

Igår packade vi ner lite till i våra kartonger. Visserligen är det kanske lite tidigt att börja packa men eftersom emil jobbar så få vi ta sånt nu. Han jobbar rätt mycke nu och jag orkar inte allt själv. Gick och la oss vid 9 igår iaf i sängen, emil skulle upp vid 5 så a tvungen att sova men jag låg och kollade på tv/film.

Idag få man väl städa upp det som är mest synligt, det kommer en som ska kolla på stugan, som kanske ska flytta in när vi flyttar på måndag. Hon va tydligen utan bostad nu och behövde nåt snabbt.. eller ja utan och utan hon bodde hos sin dotter så länge dit vi ska flytta så det princip att alla byter bostad bara. Kul när allt går som det gör! :)

2 kommentarer:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!