tisdag, oktober 20

Spruta! :)

Hade skit mysigt hos mamma igår. Vi åt lite och kollade på film. Va rätt så trött igår så vi gick och la oss rätt så tidigt, kollade på Roast på Bernst sen ropade sängen på oss.

Vaknade vid sex på morgon va döör kissenödig men pallade inte gå ner så jag låg och höll mig till åtta iaf sen gick jag upp och åt. Mådde pyton som vanligt när jag vakande. :( Lagade middag sen innan jag vi skulle åka till Amiralen, mamma skulle byta nån glödlampa till akvariet så jag åkte med henne ner.

Emil hämtade mg i stan senare, för jag skulle gå och titta lite. Hittade en träningstopp som jag ska ha på natten och sova i. Kan knappt ligga på magen längre för brösten gör så jävla ont. Så tänkte ha nåt som stöd från dom.

Svängde förbi N-by, dom hade öppenmottagning där idag mellan 14.00-18.00 så jag passade på att ta svininfluensan vaccinet. Är ju i risk zonen nu :) Gjorde inte alls ont som jag trodde, kändes inte alls om jag få jag få säga det. Skönt, emil höll mig i handen hela tiden. :)

Nu ska jag kolla på Fucking Åmål! Den va längesen! :P 

2 kommentarer:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!