söndag, oktober 11

Seg dag.

Mådde så illa igår och huvudvärk så jag fick ta min några tabletter. Emil trodde det va för att jag va trött och bara suttit i bilen typ hel dan igår, fram och tillbaka till Jkpg.

Idag när jag vakande va det inte bättre om man säger så, mådde fortfarande illa och allt det där så fick ligga kvar i sängen. Väckte Emil och undrade om han kunde sätta på en film eller nåt. Så vi satte på Supernaturale. Spännande serier. :) Fick gå upp och ta mig en macka och lite Te så hjälpte det lite. Bär fortfarande skit piss nu. Tro jag håller på att bli sjuk. Har så där ont i hela kroppen som man kan få när jag börjar få feber. :(

Emil håller på att ladda ner en massa filmer nu som vi ska lägga oss och kolla på sen :) *söt han är*

3 kommentarer:

  1. Eller så är det bara så man känner i början :) Ja kände mej sååå sjuk i början. kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycke :) Tycker man alltid mår illa och känner sig febrig nu. PLUS att allt är ömt typ i hela korppen :( kram

    SvaraRadera
  3. ja kände mej febrig som fan... kan fortfarande känna mej febrig kram

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!