torsdag, oktober 22

Ny hårfärg kanske?

Jag vill färga mitt hår! Har tröttnat på hårfärgen jag har nu, det börjar bli för mörkt tycker jag. Varje gång jag färjar mig hår så bli det nästan svart och då spelar det ingen roll om jag ta brun eller nån ljusare. Tänkte jag skulle inte skulle färga mig hår på länge nu men det gjorde jag ändå av vana.                                             Denna ljus bruna är så fin. Nästan solblekt hela hår. Älskar denna hårfärg och ska nog försöka få ett tag i mitt hår. Har alltid varit blont i mitt liv och visst jag saknar det och det är väl lite därför. Lite svårt att släppa det. Platinablond är så fjortis nu och hatar den färgen. Vissa passar i det men man är ju inte 14 längre.                 Så denna få det bli nästa gång man går till frissan :) Hade kanske inte sagt nej till koppen heller! ;)
e9816ac5763ea11b72b445c23f08f0b8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!