torsdag, oktober 1

Lagar mat och förlovning :)

Nu är jag äntligen hemma. Har varit mamma inatt och myst.

Kom på i sista minuten att jag skulle till min läkare idag kl 1 och prata om min medicin om vi skulle avbryta eller nåt, men vi bytte till ett par andra som passade mig bäst nu.

Älsklingen hämtade mig i i stan runt två så vi gick på stan en runda, skulle kolla efter en lång polo tröja, hittade en på Hm men inte i min storlek så det fick va.

Gick in på guldfynd med och kollade lite. Hittade ett par förlovningsringar som vi köpta. Gravyren skulle ta 4 veckor men vi tog den 1 okt som datum. :) Så nu är jag och min älskling förlovade. Känns helt underbart. Mycke som händer i mitt liv nu!

Nu bli det mat…:)

2 kommentarer:

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!