måndag, oktober 12

Kan inte sova :(

Vilken helvetets natt. Varför kan jag inte sova? Är ju så trött på dagarna nu för jag inte kan sova. Har jag gått upp och kissat så är det kört sen. Då kan jag inte somna om. :(

Emil ställde klockan på 9 så han ska nog upp snart så jag slipper ligga själv i soffan. Han ska upp och ringa KarlskronaHem. Har hittat en lägenhet här på Hasslö, en 3a som vi ät rätt så sugna på att ta. Denna lilla stugan börjar bli rätt sååå liiiten nu. Sen om vi ska ha bebbe så måste vi garanterat ha nåt stort. Eftersom jag är en sån person som hatar att ringa till folk och fråga. Om det är till nåt företag så lovade Emil ringa angående min nya mobil. Mitt minneskort funkar ju inte på nåt sätt i min mobil. :(

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt att läsa om allt? Jag läser allt jag kommer över =)

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar med frågor och annat :)♥

- Stötande kommentarer publiceras ej!